- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Επιλεγμένες Ειδήσεις
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές
Η είσοδος της τεχνητής νοημοσύνης στο digital marketing φέρνει ενθουσιασμό αλλά και αναστάτωση. Δεν είναι όλοι έτοιμοι να την υποδεχτούν – και οι αντιδράσεις δείχνουν πολλά για τη θέση και τη φιλοσοφία κάθε εταιρείας. Κάποιες φοβούνται. Άλλες βολεύονται. Και λίγες, πραγματικά, εξελίσσονται.
Η πρώτη κατηγορία είναι οι μικρότερες ή λιγότερο οργανωμένες εταιρείες, που αντιμετωπίζουν το AI ως απειλή. Το βλέπουν ως έναν «αντίπαλο» που θα μειώσει την ανάγκη για ανθρώπινη εργασία, θα εκθέσει την έλλειψη στρατηγικής τους ή θα οδηγήσει τους πελάτες τους να δράσουν μόνοι τους. Πολλές από αυτές βασίζονταν σε ασαφή reports, μη μετρήσιμα αποτελέσματα και χαμηλό επίπεδο παραγωγής περιεχομένου. Τώρα, με το AI, ο πελάτης βλέπει την αλήθεια πιο καθαρά.
Η δεύτερη κατηγορία είναι οι μεγάλες, εδραιωμένες εταιρείες, που… δεν το φοβούνται καθόλου. Γιατί; Γιατί βολεύονται. Οι αυτοματισμοί του AI μειώνουν λειτουργικά κόστη, διώχνουν προσωπικό, και δίνουν τη δυνατότητα για μαζική παραγωγή διαφημίσεων και περιεχομένου με ελάχιστο κόπο. Όμως αυτή η βιασύνη κρύβει κινδύνους: έλλειψη διαφοροποίησης, απουσία ταυτότητας, και μηδενική στρατηγική βάθους.
Η λύση βρίσκεται στο μοντέλο των κορυφαίων εταιρειών μάρκετινγκ, όπως η DMSS Marketing Agency. Η DMSS δεν αντικαθιστά το ανθρώπινο δυναμικό με AI – το εξοπλίζει. Ενσωματώνει εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης σε κάθε στάδιο της παραγωγής περιεχομένου, της SEO στρατηγικής, της διαφημιστικής στόχευσης και της δημιουργίας θεματικών hubs. Το αποτέλεσμα; Απόλυτα μετρήσιμο, φυσικό και ουσιαστικό μάρκετινγκ που προσφέρει αποτελέσματα στον πελάτη και κύρος στο brand.
Το AI δεν είναι ούτε απειλή, ούτε σωτηρία. Είναι όπλο στα χέρια εκείνων που ξέρουν να το χρησιμοποιούν. Και αυτό θα ξεχωρίσει την επόμενη γενιά των leaders στον χώρο.
- Λήψη συνδέσμου
- X
- Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
- Άλλες εφαρμογές